Catalogus
Blader door onze digitale catalogus!
Klik hier voor de vorige catalogus.
27-11-2014

Meest gestelde vragen


Hier volgt een opsomming van de meest gestelde vragen.

Algemene vragen:

1.0: Bestellen:

1.1: Hoe kan ik zien wat er in mijn winkelmand zit?

U kunt uw winkelmand op ieder ogenblik raadplegen door te klikken op het blokje “Uw winkelmand” in de rechter bovenhoek van uw scherm.

1.2:Waar en hoe activeer ik mijn kortingscoupon/actiecode?

Hiervoor gaat u, nadat u uw bestelling geplaatst heeft, naar het winkelmandje. U komt dan in  Stap 1 (van 4) om uw bestelling af te ronden. Linksboven kunt u de actiecode invoeren in het daarvoor beschikbare veld (vul hier uw actiecode in).

1.3: Ik wens meer informatie over een artikel.

Dat is heel eenvoudig. Gaat u dan naar het betreffende artikel, daar wordt u de mogelijkheid geboden om, indien aanwezig, de bijsluiter rechtstreeks te downloaden

1.4: Hoe weet ik wat ik moet betalen aan verzend –en administratiekosten?

Dit wordt automatisch voor u berekend tijdens het afronden van uw bestelling, het verschuldigde bedrag wordt apart vermeld, u kunt dan alsnog besluiten af te zien van uw bestelling.

1.5: De bestelling wordt in delen uitgeleverd. Betaal ik dan meer verzendkosten?

Nee. Als u de producten in één order heeft besteld, betaalt u ook éénmaal verzendkosten.

1.6: Krijg ik een orderbevestiging als ik via het internet bestel?

Ja. Als de order is afgerond ontvangt u van ons een e-mail met daarin vermeld uw
ordernummer en de door u bestelde producten.
Let op: het kan voorkomen dat uw spam-filter de bevestigingsberichten als ongewenste post ondervangt, controleer daarom ook regelmatig uw spam-berichten.
 

2.0: Betalen:

2.1: Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt alleen via IDeal betalen.

2.2: Wat is iDeal?

Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw internet aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden

2.3: Is iDeal veilig?

Het is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren. iDeal wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken en met iDeal behoudt u controle en overzicht op de betaling.

2.4: Hoe werkt iDeal?

Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Vervolgens klikt u dan op de iDeal-betaalknop en selecteert u uw bank. Hierna wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat.
U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

3.0: Levering:

3.1: Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 3-14 werkdagen bij u af te leveren.
Indien door onvoorziene omstandigheden uw bestelling later kan worden afgeleverd, dan zullen wij u hiervan uiterlijk binnen 30 dagen schriftelijk op de hoogte stellen.

3.2: Kan ik nagaan waar mijn bestelling op dit moment is?

Op het moment dat uw bestelling verstuurd is, ontvangt u van ons een e-mail met daarop een volgnummer (Track&Trace) met een automatische link waar u naartoe kunt klikken om een exact inzicht te krijgen waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

3.3: Kan ik mijn bestelling ook buiten Nederland geleverd krijgen?

Nee. Pluswinkel levert alleen in Nederland.

3.4: Kan ik mijn bestelling ook op een ander afleveradres laten bezorgen?

Nee, dat is niet mogelijk.
 

4.0: Retourneren, omruilen en garantie:

4.1: Het ontvangen product is defect, wat moet ik doen?

Neemt u dan eerst telefonisch contact op met onze klantenservice
Telefoon: 0900-2446244 (€0,45 per gesprek)
 

4.2: Het ontvangen product bevalt niet, hoe kan ik retourneren?

U kunt u deze binnen de 14 dagen zichttermijn terugsturen*.
*)zie: Algemene Voorwaarden

4.3: Zijn er kosten verbonden aan het terugsturen?

Ja en Nee. De portokosten voor het retourneren komen voor rekening van de Pluswinkel. Indien u afziet van aankoop zullen wij u het volledige bedrag minus de oorspronkelijke verzend- en administratiekosten restitueren binnen 30 dagen. Tip: bewaar uw verzendbewijs goed!

5.0: Garantie:

5.1: Welke garantie geeft Pluswinkel op haar producten?

Op uw aankoop zijn de wettelijke garantievoorwaarden en vaak de uitgebreide garantie van de producent van toepassing.
 

5.2: Wat is mijn garantiebewijs?

De pakbon, welke u bij aflevering van uw bestelling ontvangt, is uw garantiebewijs. Bewaar deze daarom goed.

6.0: Overig:

6.1: Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Neemt u dan contact op met ons (zie ook: Contact).

Via e-mail:

pluswinkel@plusmagazine.nl

Via telefoon:
U kunt onze klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:00 uur op: 0900-2446244 (€0,45 per gesprek)

Via de post:
Pluswinkel.nl
t.a.v. Afdeling Klantenservice
Postbus 44

3740 AA Baarn